Diensten

Secretariaat

BMO is jouw rechterhand op afstand. We nemen secretariële werkzaamheden van elke omvang uit handen. Wanneer je extra ondersteuning nodig hebt of de expertise voor deze werkzaamheden niet in huis hebt, reken je op BMO.

 

Wat we voor je kunnen betekenen?

  • het verzorgen van de financiële administratie
  • ondersteuning bij marketingactiviteiten en evenementorganisatie
  • realisatie van leden- en HR-administratie
  • het innen van contributie
  • het opstellen van sponsorcontracten
  • coördinatie van het bestuur
  • telefonische antwoordservices

 

Welk deel van jouw secretariaat je ook uit handen geeft, BMO is er.

Telefonische antwoordservice

Heb je (tijdelijk) extra capaciteit nodig om de telefoon te beantwoorden? BMO zorgt voor de gewenste bereikbaarheid. Wij zijn het verlengstuk van jouw onderneming, daarom nemen we gesprekken aan op de manier zoals jouw klanten dat gewend zijn.

 

Jouw telefonist op afstand:

  • beantwoordt inkomende telefoontjes
  • noteert boodschappen
  • verbindt inkomende oproepen desgewenst door
  • verzamelt en beantwoordt inkomende mail en faxberichten

 

Je schakelt ons in wanneer dat nodig is: permanent of juist alleen tijdens vakanties of ziekte of wanneer andere werkzaamheden prioriteit krijgen.

Marketing- en evenementenondersteuning

Heb je tijdelijk of structureel behoefte aan professionele marketingondersteuning of zoek je hulp bij het organiseren van een spraakmakend evenement?

 

BMO is jouw helpende hand in:

  • de organisatie van evenementen
  • het opzetten van marketingcampagnes voor evenementen
  • het bijhouden van inschrijvingen en het deelnameregister
  • praktische ondersteuning tijdens evenementen
  • het updaten van social media
  • het versturen van mailingen

 

Wij zijn voor grote en kleine ondernemers het extra paar handen dat op afroep inzetbaar is.

HR-administratie

HR is serious business. Ontwikkelingen als de flexibiliserende arbeidsmarkt en continu veranderende wetgeving maken de HR-administratie ingewikkeld en tijdrovend. Wij nemen deze werkzaamheden graag uit handen zodat jij kunt focussen op de corebusiness van jouw onderneming.

 

BMO zorgt voor:

  • screening van nieuw personeel en bestuursleden
  • on-, in- en offboarding van personeel
  • loonadministratie
  • verwerking van declaraties van personeel en bestuursleden
  • ziekteverzuimregistratie

 

BMO is er voor grote en kleine ondernemers en verzorgt desgewenst ook zaken als correspondentie en wijzigingen in de KvK-registratie.

Financiële administratie

Wanneer je BMO jouw financiële administratie toevertrouwt, ben je zeker van een professioneel ingerichte boekhouding, continuïteit en de flexibiliteit om op elk gewenst moment op of af te schalen.

 

Waar je ons voor kunt inschakelen?

  • facturatie
  • debiteuren- en crediteurenbeheer
  • financieel inzicht
  • btw-aangifte
  • jaarrekening
  • mutatieverwerking boekhoudpakket

 

BMO geeft grote en kleine ondernemers inzicht in hun financiële administratie. We werken met een overzichtelijk boekhoudpakket en nemen desgewenst ook financiële processen uit handen. Denk aan het coördineren van betalingen en het verzorgen van de jaarrekening inclusief belastingaangiften.